Fredag!

Idag ska jag ringa min chef för nu får hon ta tag i denna förälder som åter igen bettet sig väldigt illa och denna gång var det enbart jag som råkade ut för detta.
Vill inte gå in mer på detta men händelsen var vid lämningen och sen fick jag ytterligare en skopa ovett vid hämtningen en kvart innan vi skulle stänga.
Gör inte min chef något denna gång så går jag i taget, hon har flera händelser dokumenterade från andra avdelningar+vår hur illa denna förälder bettet sig mot oss personal.
Igår drog denne förälder själv upp en gammal händelse där jag var med och där fick jag en skopa till.
Den jag stängde med försökte avbryta för att tala om att det föräldern sa inte alls stämmde, men denne människa lyssnar inte.

Vill inte gå in på detta mera för jag vill inte hänga ut någon så därför inget om vilket kön föräldern har eller vilken avdelningen barnet eller barnen går på och heller inte vad som hänt.

Ikväll ska vi som sagt på middag hos Teddy min son och hans nya´tjej Marie kommer också att vara där....ja ny och ny är hon väll inte längre snart 5 månader tillsammans den 6 november mer bestämt!
men nu måste jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0