Dimma!

Bilderna under är tagna kl 7.30 i morse från min balkong, ser fortfarande likadant ut...nja nästan iallafall.










Vilken dimma, man ser ju nästan inte handen framför sig.
Efter att jag tagit fotona så gjorde jag detta:




Jag använder givitvis en fuktig trasa efteråt.
Skinande rent är det här inne:



Så nu känner jag mig faktiskt så här:



När jag goglade efter bilder hittade jag denna, jag älskar ju rosa. Hinken har jag, sopsetet har jag haft men köpte i kraftigare material efter att två gått sönder på kort tid...så nu är det blått tyvärr.
Diskborstar och trasor varierar i färg men blir glad om jag hittar något snytt i rosa.



Denna bild är lite rolig för den påminnerlite om mig, allt på en gång, lite dammning, lite fukttorkning, skura golv, dammsuga och tvätta toalett och badrum om vart annat:



Denna bild gör mig arg...könsroller, varför kan det inte vara tvärtom.
Som tur är så är ju bilden gammal:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0