Äntligen!!!!



Pussar er alla god morgon!!!!!!




Så åkte ! Just det Nicklas!!!!


Har aldrig gillat honom påminner om en av hanssons bröder utseende mässigt och sången och DET har han inte alls!

Erik och Erika var toppen som vanligt likaså Calle och Tove de fyra som jag har som mina favoriter.
men måste jag välja en kille och en tjej så blir det Erik och Tove, vem jag vill ska vinna hela skiten????
Går inte att säga för de är exakt lika bra
.

Igår drack och åts det detta:

Tack Teddy för att du rekomenderade denna

 

Tack marie för att du har så god vinsmak

 

 

Chips sourcream och bearnaise

 

 

Chips lök och sour cream

 

 

Öl mouserande vin och troccadero

och allt annat gott

som ölkorv

 

mera ölkorv

 

City gross kvittot

 

 

 

Närbild

 

 

Hm vad är det dags för snart? Tänk innan ni scrollart nedåt!!!!!!

 

och

 

 

Jag har redan dammat vardagsrummet och sna nu ta och plocka undan torr disk och diska upp sakerna från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0