Trött!!!!!

 

Detta är bara förnamnet på hur jag känner mig just nu....kul att vakna två och somna om ca 04.30-04.40 då klockan ringer 05.00

Och det för den där jävla videon...grrr!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle kolla på dvd igår men video kanalen både på dvd+vhs är alldeles grynig...fattar nada jag såg på video ca kl 17 och då var det inga problem.

Snälla någon som vet felet, måste ju spela in våra bästa år och se det när jag kommer hem och det tänker jag inte göra på detta grus!!!!

 

Nej nu ska jag göra mig i ordning och snälla älsklingen kör mig trott att han ej börjar förräns kl 14 idag. Annars kör han mig alltid och släpper av mig ca kl 06.10 jag börjar 06.30. Men åker jag kommunalt så måste jag gå hemifrån kl 6 precis som vi gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0