Trött, trött trött!!!

Igår var jag hiskiligt trött...pappan kom kl 17.50 igår. Klockan var närmare sju när vi gjort mat, diskat+naturligtvis ätit klart.
Fick använda tändstickor till att hålla ögonen öppna till halv 8 hos mig och singing bee...men slummrade till i slutet. Sen bara dog jag. Hörde att mobilen ringde men orkade inte gå upp och svara...såg att det var du Angelica imorse...är ledsen men jag låg redan då.

Sen är min mobil knasig...kan inte prata alltför länge och så hörs det dåligt i den telefonen! Att köpa en ny är inte priroritering 1 kan jag tala om!

Kan tänka mig denna...ja den måste vara rosa och helst nokia!

Bäst är det om du ringer hem ikväll, för jag har svårt att prata på jobbet...har den ju på ljudlöst och sen är det full rulle hela tiden! Om du inte min dotter läser bloggen innan så hör jag av mig ikväll via sms!

 

Idag slutar jag iallafall kl 15.30 som tur är...kommer hem vid fyra om jag får åka kommunalt annars är jag hemma till 15.40 beror på när Sture slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0