Stängning idag!!!!

Jahapp idag stänger jag då eftersom jag bytte med Roxana pga min tidiga tandläkartid. Nästa tid jag har är kl 8 på morgonen Tisdag, får ta comp men sen kan jag inte ta tider som går in på min arbetstid.
För jag har ingen mera comp kvar. Att det ska vara så svårt att få tider hos tandläkaren. Är det någon som är grinig över att jag går på arbetstid så kan den gå och hänga sig för jag måste fixa tänderna. Klart jobbar man 30 timmar kan man ju vara grinig för man har ju så mycket lättare att gå utanför sin arbetstid då man jobbar så lite!!!! ja jag vet hakar upp mig på saker som hänt förrut och så ältar jag det i det oändliga...gillar ju personen jätte mycket men hon kan vara lite småbarns grinig ibland...och egentligen vem kan inte det?

Så här ungefär :)!

 

 

Jag vill lägga mig ned och se på en film istället för att jobba idag!

Film skit också videon är ju knäpp eller kanalerna, tror iallafall att det är kablarna.

Måste låna någons start kabel ocj se om det är vår som är paj, finns det någon vänlig själ????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0