Söta smycken!!!

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=34786374

Är tokig i hamburgare och pomfrittes så det här smycket skulle passa mig perfekt! Det är en pin!



Och den som har nyckeln till mitt hjärta är då enbart STURE!!!!

Halsband!!!



Mums jordgubbsmilkshake är aldrig fel!!!



Söt liten kaffekittel!



Har alltid velat ha ett gökur...ett sådant hade vi hemma när jag var liten!!!



Rostat bröd med jordgubbsmarmelad eller sylt är aldrig fel!!!



Popcorn ja vad säger man...bland det godaste som finns nu som örhängen!!!



Halsband igen ser ut som vaniljsås...mums!!!!



Hatar att sy men en gamal symaskin som halsband med söt sax till är aldrig fel!!!!




Söta smycken som jag verkligen vill ha!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0