Sorry!!!!

Kom hem sent igår efter en middag hemma hos min arbetskamrat Roxana. Vi fyra hade det trevligt som vanligt!
Fick med mig dotterns recept på flamberade bananer...kan tillägga att de smakar precis som efterrätten på kina restaurangerna.
Men tänker inte ge ut det.

Scannade in det nu och drog ut en kopia, så detta ska jag minsann laga någon gång!

Är rätt trött idag för jag hade jätte svårt att somna igår sen är jag sur på videon, det går tydligen inte ens att ställa in kanalerna som Sture gjort förr.
Kan tillägga i samma stund som videokanlerna (vhs och dvd) blev grusiga så blev de analoga kanalerna eller om vi tittar på de analoga istället för genom digitalboxen icke grusiga.

De var grusiga förr så något med inställningarna är det...snälla tala om för mig vad som är felet...ni är ju flera som läser bloggen så något måste väll känna någon som kanske känner någon som för fasiken vet vad som är fel!!!!!
Fick igår boxen fleksnes och magnus och Brasses krogshofer på dvd...kul värre när jag fasiken ej kan se dessa!


Tänker hoppa in en sanbbis i duschen sen kommer jag tillbaka och skriver lite om jag hinner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0