Scooby Doo!!!!

Nu är vi klara med säsong 1 av denna skojiga hund, såg fem avsnitt a 20 minuter idag!
Det är alldeles lagom blir lite för mycket annars. Vi har en garidn kvar att hänga upp, tomte gardinen i video rummet ska upp men den har hängt på tork då jag sprayade den slät med duschen :-)!
Nu håller jag på att baka gaffelkakor med havregryn, lite gott tills kvällen. Sture var nyss hemma hos mamma och lånade tabletter (alvedon) då jag känner mig risig...har inga kvar hemma nu och det har väll aldrig hänt förr. Brukar vara noga med att alltid ha alls sorts medicin hemma. Så nu får jag gå på alvedon under arbetstid för att orka med jobbet...suckar. Nej nu måste kakorna ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0