Ögoninflamation?

Ja det är frågan det...det svider just nu och är alldeles illrött vänstra ögat. Innan jag somnade igår så kliade ögat. Fasiken inte nu!!!!!! Kan inte komma mera olämpligt. Apt idag+flera borta på jobbet, Roxana börjar först kl 8.30 ingen personal på vår avdelning till frukost om jag skulle stanna hemma.
Mitt öga:



Syns tom att det högra är lite rött också, men man ser inte riktigt hur rött för det är rödare än det ser ut och så en massa gegg!



Så här ungefär fast lite till...detta är en bild från wikipedia om ögoninflamation!
Jag har tagit droppar så om dessa hjälper borde jag vara bättre till kl sex och behöver ej gå till läkare för då är det bara allergi, men annars så måste jag pina iväg till läkaren för att få annan medicin utskriven...så bra strax före lön då man ej har mer än till det nödvändigaste.
Om jag blir hemma bloggar jag om det strax efter kl 06.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0