nati natti

Hm kommenaren i bloggen om att dela med sig angående julsaker...är det du Angelica???? Det stod anonym men jag gissar att det är du!!!  Halmstad vem annars! Ja i år har jag mycket för vi är hemma denna jul...tyvärr!!!! Sen mycket av det jag hänger upp har mina barn givit mig....eller hur gumman :-)
vart jag vill komma? ja inte ens jag vet det...ville nog få bekräftat att det var du som kommenterade bloggen!
Är dö trött som vanligt och är ännu ej klar med mina utvecklingsamtal!
Tog ca 5 timmar att få upp allt idag+att städa osv.
Nej natti natti!


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, vet inte varför det blev anonymt, jag skrev ju namnet men de försvanna=)

2009-11-22 @ 23:56:34
URL: http://theshooegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0