Måndag morgon!!!

 

Behöver jag egentligen skriva mera?

 

Nej jag tror inte det men skriver några rader iallafall! Idag börjar jag kl 8 och slutar kl 16, då ska jag och min älskling åka till plantaget för att köpa en julstjärna (blomman) och ett datum ljus som vi ännu ej fått tag i. Storhandling...nja vet inte om det blir av idag fast det skulle behövas!!!!

Men borde frosta av frysen först...() tog ju 1:an för ett par veckor sen. men vi får väll flytta över sakerna i den andra eller i frysväska med klabbar på balkongen i sådant fall!

Somnade nog kl ca 21.15 igår och vaknade när Sture pussade mig hej då ca 05.50...kl skulle ringa 6.00. Men mysigare att vakna till en puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0