Kvällen igår!

Eftersom jag vaknade nyss så säger det sig själv att kvällen var super trevlig! Brukar ju vakna kl 06.00 annars. Teddy och Marie gick kl ett ca. De kom dock en 1/2 timme för sent....så var inte potatisgratängen okey så vet ni varför....den fick stå kvar i avstängd ugn så den vart lite torr och mosig tyvärr. Men lammköttet och äppelpajen var iallafall okey! Teddy Teddy måste bara säga vilken underbar tjej du har....rolig, glad, supertrevlig, har humor....ja hon har allt......nej jag är hetro :-)))). Jag hade iallafall en jätte trevlig kväll. Här under kommer nu en massa bilder från kvällen....på maten,när vi äter, när vi pratar och när vissa dansar, när någon sitter vid datorn för att fixa musik, kärlek och pussar!!!!! osv osv osv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och hämskaste är väll att sonen lyckades få mig att fastna på bild i min egen kamera!!!!



























Se vilken kärleksfull blick....Teddy tittar på Marie som fixar med musiken vid datorn! Det verkligen lyser kärlek ur ögonen, så denna bild är jag väldigt stolt över!!!





Ops hann få upp vinflaskan för ansiktet innan Teddy hann knäppa men sen fick han mig!!!!!





























Nu är kl 8 tänk vad tiden rasar iväg när man sitter här...gick upp 7.20 ca!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0