Körslaget!!!!!

Igår var Ola klart sämst om man ser till helheten!!!!!
Han förstörde Celine Dions låt All by myself totalt...man nästan grät pga hur kören krossade sönder låten.
Stefans kör var toppen i sin första låt av Arvingarna Eloise.
Låt två var även Stefan bäst i eller framförde bäst.
Pavarotti låten basade Olas kör sönder totalt
.
Så igår var den värdiga vinnaren Stefans kör ej Olas.
Att Ola vann och höll sig kvar så länge beror delvis på alla röstande små tjejer som bara avgudar Ola...trisst men sant!!!!!


Sämst:



Bäst:


Ni får säga vad ni vill men Ola var ej bäst. Två år i rad har min kör vunnit nu kom de trea team Pontare.
Ljuger Hanna som vann hade jag som tvåa jag höll ju på Wells som blev fyra första gången.
Sen har vi då Team Cans som jag höll på tvåa hade jag Brolle och han kom ju tvåa också!

Du som skrev en kommentar med orden Eddie är bra...skaffa hörapparat.
Han förstörde låten han sjöng solo totalt det var nästan pinsamt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0