Hm

Hur jag hanterar min blogg är min sak, men du som nu gett dina kommentarer och verkar väldigt upplyst om vad jag skrivit tidigare kan faktiskt dra något gamalt över dig!!!!
Du vet om att jag bett folk som läser min blogg att även ge kommentarer...stämmer perfekt att jag gjort det.
Men jag har också upplyst om att är man anonym så puplicerar jag ej kommentaren....du skriver bara två bokstäver med ett bindestreck...vem är du? Hur kom du hit, varför läser du min blogg.
Jag vet var du bor och jag vet vilket bolag du använder för dit internet och då misstänker jag starkt vem du är och bla därför får du ej dina kommentarer publicerade.
Du får tycka att det är hur dåligt som helst...men vågar man ej stå för vem man är så får man inga kommentarer publicerade heller!!!!

Skam går på torra land...ja vad menar jag nu med detta!!!!
Skandal kan jag också skriva och vad menar jag nu med deta???!!!!
JO:

 

Hur i helvette eller vad fasiken gör svenska folket!!!!!?????

Erik hänger löst, den största vi har i idol????

Reza skulle ha hängt löst tillsammans med Mariette...klart som korvspad!!!!

Reza gjorde bägge sina låtar klart sämst och mariette kom enbart vidare pga sin läggning....ja tyvärr tror jag det är så...många röstar på henne för att hon vågar gå ut med att hon ej är hetro och för att flickvännen satt i publiken och grät...känslor för många är det man har för sin partner inget annat.

Erik gjorde det mest känsloladdade framträdandet och några mm efter kom Tove och strax därpå Calle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0