God natt!

Jag har dåliga vibbar från personer från andra sajter därför är jag väldigt på om vem som läser min blogg....flera av dessa usla personer kommer från just Gävle!!! Och har förr för flera år sen även utsatt mina barn för att tala om vilken usel moder jag är. Att be om kommentarer visste jag inte att det var ålders begränsat...men för vissa är det tydligen det!!! Jag ber för fasiken hur mycket som helst om kommentarer om du läser även om jag är 40? Fortaarnade har du ingen blogg själv som man kan gnälla på så är du för mig fortfarnade anonym!!!! Gnällfia!

Usch så grinig jag är, men så blir det ibland...varför ska vi äldre ej få blogga utan att få skit!
Nu ska jag kika på Wallender och somna till denna som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0