Fortsättning på allergin!

Har nu dragit allt igen på jobbet och alla skulle tänka sig för för de vet ju att dofter ej är okey bla pga barns allergier så som astma idag!
Det är ej okey med starka dofter hos personalen på sjukhus, läkarmotagningar ja det finns faktiskt flera ställen...så du där som skrev kommentaren att jag får anpassa mig och byta jobb kan dra något gamalt över dig!!!!!
Är vidrigt vad vissa stänker på sig, särskilt män med sitt rakvatten, ibland luktar hela vagnen i tunnelbanan och jag får byta vagn, vissa föräldrar har så mycket på sig att vi dånar på jobbet och när föräldern lämnar stugan luktar det över hela stugan trotts att personen enbart varit på en avdelning och vi har fyra avdelningar.
Jag blir så arg på folk som tycker att vi som är allergiker får väll byta jobb då! men rökare är det okey att hacka på de ska ut i kylan, de ska ej få röka på sina raster på jobbet osv osv.
Det finns faktiskt de som kan dö av att få en allergi chock av parfym...så era stinkbomber tänk er för, för ni luktar skit!!!!!!

Igår stängde jag kl 17.50 för då kom pappan...suckar hoppas det blir tidigare idag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0