Trött, trött, trött.


Har varit vaken sedan strax över 02 inatt...men ska snart gå och lägga mig och försöka sova ett tag. Kunde helt enkelt inte somna om då det där med försäkringskassan gnagde i mitt huvudet.
Sture får inga pengar pga att han ska ha läkarintyg from första dagen...jo det stämde enligt beslutet tom 9 Juli inte efter.
Han har även fått pengar utan intyg en gång efter 9 Juli...men nu är det någon dumdristig idiot som inte kan läsa innan till.
Är iallafalla 2500 ca som vi räknat med denna månad.
Har mailat dom och skannade in beslutet från i sommrs, i mailet påpekar jag tydligt vad som stod i pappret+sände med det som fil.
Är dom helt inkompitenta på detta ställe...de måste de fasiken vara!!!!!

Må vara att det ej är försäkringskassans ide alla nya regler men detta över är deras ide...deras fel...deras inkompitens inte moderaternas denna gång!



Måste bara lägga in dessa bilder







Moderaterna är inte mänskliga och jag hoppas de åker dit peparn växer nästa val!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag håller med dig, Osäkerhetskassan kan slänga sig i väggen och Moderaterna med. "Försäkrings"-kassan? Vilken försäkring är det???

2009-12-29 @ 09:40:41
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0