Svininfluensan!?

idag har vi en pojke som blev sjuk....vi vet ej om det är flunsan eller något annat. En pigg kille kom kl 7.30. Men åt inget mer än ost till frukost kl 8. Vi gick ut till kl 8.45, han var hur pigg som helst och rasade runt i alla vattenpölar.
Han är en pigg kille som äter mycket och sällan gråter han. Kl 10.00 började han gnälla sen gallskrek han. Jag gick in med honom+två andra barn kl 10.15
...då hade vi 8 barn kvar ute på två personal. När jag väl tagit av alla barnen kläderna och skulle byta blöja kände jag att han var het som en kamin. Tog tempen och den var på 39,7 grader! om det är denna otäcka flunsan så lär jag vara smittad. jag satt med denna normalt vilda kille i knät och han drack tre glas vatten på några minuter!!!

Oj ni tänker på mitt blogg inlägg från imorse????? nej allt försvann bra utan medicin!
Nu är jag seg trött och vill bara sova!!!! så god natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0