Söndag andra advent!

 

Idag är det tredje advent, tänk vad tiden går fort!

Igår kväll såg det ut så här från balkongen

 

 

 

 

Från köksfönstret

 

 

Idag är marken våt precis som om det har regnat, tur att jag har bilderna annars skulle jag tro att jag drömt alltihopa.

Bilder från igår vi spelade Uno mellan programmen....här spelar Göran spelet på datorn king.com om ni vill testa!

 

 


 

Från kvällen vi börjar med vad Görtan åt, marabou mjölkchoklad, mina hembakade lussebullar och trocadero!

 

 

Sture kollar koncentrerat på postkodsmiljonären

 

 

 

 

 

Robinson

 

 

 

Ut åkte Liliana

 

Bye bye!!!

 

 

 

Nu blir det Uno spel

 

 

Jag hade de och de och de och tänkte si och så

 

 

Oj vad roligt det är att reta mig när jag fölorar

 

 

Hm räknar han rätt nu?

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0