Smaskigt värre!

Igår gjorde jag en fruktsallad med sharonfrukt, psysalis, banan och vindruvor, smälte after eight och ringlade över och åt med vaniljglass till mumsigt värre.
Jag gillar frukt men vissa sorter som jag älskar kan jag ej äta och det är kiwi, apelsin och färsk ananas.
Här kommer en drös på mina favoriter men först en härligt fruktig bild med en massa frukter!




Carambola



Psysalis



mango



Passionfrukt



Rambutan



litchi plommon



Papaya



Vindruvor



melon



sharonfrukt



Ser smaskigt ut va? Tror jag ska äta några psysalis och en sharonfrukt. Sova jo det skulle jag men Sture ringde och sa att hantverkaren som skulle fixa knappar till fläkten skulle komma idag...han gick nyssens så nu ska jag knappa in våra bästa år och lägga mig i soffan och göra ett nytt försök!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag känner en som har latex-allergi och hon kan inte äta precis det du nämner att du inte kan. Sen tål hon inte banan heller. (och paprika).



Har du testat Gino? Det är (du får ju ersätta det du inte tål):

Hallon. blåbär, banan, kiwi och sen river man massor med vit choklad över. In i ugnen tills chokladen har en ljus gylden färg, sen en stor klick vaniljglass på det. Smaskens!!

2009-12-29 @ 10:34:27
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0