Onsdag!!!!



Ledsen att jag ej skrev mer än ett inlägg på morgonen, men som vanligt är blogg.se segt senare på kvällen. Kom hem först kl 18.20 sen såg jag lite på tv och sen skulle jag blogga...men snurr, snurr, snurr är inget för mig!!!! Sidan matar och matar hela tiden och det tar dubbelt så långt tid med att lägga in det man vill eller minst dubbelt så lång tid!!!!

Iallafall vårt avdelningsmöte gick bra. Vi fick upp allt julpynt, julgardiner och julsnö i fönstren och alla samlingssymboler på golvet sitter idag fär de ska!!!!
Skönt att vi kunde börja redan kl 16.30 så vi var klara kl 18!
Idag har vi medarbetar samtal med våra chefer någongång på förmiddagen!
Sen slutar jag två idag....skönt ska hem och bara slappa!!!!!

kan ni gissa vad detta är...jag kan tänka mig en sådan!!!!!







Det är en vitrosa tårtliknande vägglampa med maränger, körsbär och huggtänder.

Är ni hungriga????

Världens största pizza:



Största köttbullen:



Världens största sushi-roll:



Världens största hamburgare:



Världens största macka:



Världens största lolipop:




Nej måste åka börjar kl 06.30 idag så hej hej!!!!!








Kommentarer
Postat av: Hemligt

Taget från Fokis blogg......

2009-12-11 @ 14:49:08
Postat av: Kerstin

Nej från en sida på nätet...men inspirationen kom från Fokis blogg!!!!

2009-12-12 @ 07:49:58
URL: http://hillsmother.blogg.se/hillsmother

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0