Onsdag

Nu sitter man här igen så himla tidigt. Men ska följa med sture i bilen till bankomaten för att hämta ut pengar...så han slipper att konka på flera tusen hela dagen på jobbet.
Visst är jag snäll som går upp så tidigt istället för att sture går upp tio minuter tidigare och hämtar pengar och åker hem med dessa, går tre trappor upp och lägger dem i lådan!
Jag är en snäll och kärleksfull sambo!

Mamma har du tryckt på länkan där vykortet ska finnas till dig som finns mitt i mailet?
Vykortet  ligger ej i mailet, du måste trycka på länken så kommer du till en annan sida.

För Stures kort fungerade alldeles utmärkt och jag prov skickade till mig själv inga problem där heller!

Imorgon är det Julafton därför har jag nu bestält den första figuren ur denna serie:



Tomte verkstaden i porslin finns på fyrklöverns sida. Tomten har en speldosa i sig som spelar julmusik:

















Dessa två kommer i det första paketet, förr gick det ej att köpa en del i taget utan hela paketet gick att köpa bara men vem har 7000 ca att slänga upp?
Nu fattar jag det som att det går att delbetala.









Nej nu ska jag lägga mig ned och vila måste sova det är ju uppesittarkväll ikväll!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0