Nyårs afton!



Svar på kommentarer nedanför, så den kan verka lite hoppigt!


Först vill jag bara säga att allt är bra med mig och att jag hade en  bra dag igår, kul att mina besökare tre dubblades mot vad som är normalt för en dag!
Jag tycker det är kul men tidskrävande att scrapa men är relativt nöjd med resultatet, ska snart sätta mig ned med de två sista sidorna.
Igår gjorde jag inget speciellt mer än att scrapa och slappa, vi la oss redna kl 20.30 och jag sov hyffsat inatt från kl 22-02 sen var jag vaken fram till kl 04.30 och sov sen tills kl 07.10...då ska vi räkna då..hm 6 timmar och 40 minuter lite bättre än tidigare nätter.
Sen ska jag be att Sture dunkar en gumma klubba i mitt huvud så kanske jag sover lite på efter middagen också :-))).

Annars orkar man ju inte tills kl 00.00.
Nu det sista om mina kommentarer är...kul att så många tycker om min blogg och skriver det i sina kommentarer.



Jaha kl är då 8 på morgonen och jag sitter här för att vakan, börjar alltid morgonen med datorn det är min morgon fika!
Får väll i mig denna dos dator som Sture får i sig kaffe

 

Nej om man skulle ta och försöka sätta igång med lite scrapbooking så man får se hur kalandern blev ihopsatt!

Kommer givitvist att lägga in det jag scrapar idag också.

Ni får ha en så trevlig fortsatt dag och välkomna in igen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Em

Sv: "Janne" i badkaret får du gärna kopiera. :D

2009-12-31 @ 08:36:55
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0