Måndag och apt med mingel!!!



Ja det gör jag verkligen, helgen bara flyger iväg och man hinner inte ett ända dugg! Ikväll är det apt....arbetsplatsträff innebär kvällsmöte på jobbet.
Där chefen först infomerar om viktiga saker sen planerar vi avdelningsvis eller stugvis.
Nytt för denna termin har varit att vi alla stugor varit tillsammasn på apt....ca 50 pers i vårt lilla rörelserum.
Idag blir det så fram till 17.30 då vi ska upp allihopa till en närliggande förskola på tre avdelninger (vi är större och har fyra men får knappt plats ändå)för att ha julkul och någon form av mat och mingla omkring
(som chefen uttryckt det.)

Nej jag anser att vi bör få julbord som övriga förskolor under andra chefer får i Hässelby och de har samma peng att röra sig med som vår chef. Mingla omkring 50 pers i detta trång autrumme ikväll och få lite mingelmat är inget jag känner för alls!

Sen mår jag illa också har gjort det sen i lördags och det är urjobbigt att inte må bra.


Nej jag måste gå, var ej med på förra apt och så har vi planering idag och ska gå igenom självutvecklingspappret vi fick på planeringsdagen om var vi står vår avdelning i de olika punkterna.
Imorgon har vår avdelning kvällsmöte ska sätta upp julsaker och samlingsmärkena och dra ut lite foton!
Ser har vår avdelning medarbetar samtal på Onsadag med vår chef...suckar...varför alla måsten hela tiden. Det är för barnen jag jobbar inte för all pappersgöra som bara blir mer och mer!!!!


Kanske just därför man mår så himla illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0