Måndag men vad gör det?

 

Nej jag är inte tokig och har heller inte lagt in fel bild!!!!!

För fredag är det när man har en dag kvar att jobba innan man är ledig!

Jag har kvar en dag att jobba till, sen är jag ledig i 16 dagar!!!!!

 

Men för att vara korrekta kan vi lägga in denna skylt

 

 

men jag känner mig inte alls som Gustaf!!!!

 

Kvällens grodor från Anka

”Är det Maria Montazami som har varit här och inrett? För det här är hennes smak. Uääärk!”

Anna om presidentsviten på lyxhotellet Four Seasons.

 

”Carmen Electra? Hon ser ut som ett sprängt rövhål. Det finns inte en enda mörkhårig brud som är snygg.”

 

”Gör något med din jävla hjärna. Sitt inte på Ica och klaga. Ta en utbildning, jobba upp dig på stegen och jobba dina 80 timmar i veckan så att du kan köpa din jävla Gucci-väska.”

 

”Det är ett familjeprogram, då behöver man inte sitta med så urringade kläder så att allt kommer ut på bordet. Vi ska ha julskinka på bordet, inget annat.” Anna Anka om Anna Skippers urringning.


 

Fortsättning Anna Anka:

 


Anna Anka förklarar krig mot mörkhåriga

Anna Anka går till hård attack mot mörkhåriga i det egna julprogrammet.
Och säger att alla kvinnor egentligen vill vara blonda.
- Jag tappar hellre håret än att bli mörkhårig, säger hon.
Men glömmer själv att nämna att hon själv varit brunett.



Hon rivstartade med att såga jämställdheten i Sverige.
Sedan fortsatte de kontroversiella åsikterna i tv-programmet "Svenska Hollywoodfruar".
Nu ger Anna Anka en rejäl känga till alla mörkhåriga i "Anna Ankas jul" i TV3.
– Jag har aldrig tyckt att mörkhåriga har samma utstrålning eller är lika fräscha som en blond tjej.
– Det finns inget sexigare än en blond tjej med en solbränna. Medan mörkhåriga, då ser det bara skitigt ut, säger Anna Anka i programmet innan hon laddar hagelbössan och siktar in sig på kändisar.

"Ser ut som ett sprängt rövhåll"


Bland annat säger hon så här om Victoria Beckham:
– Fy fan vad ful hon är. Det stora huvudet till den smala kroppen. 
Elizabeth Taylor får följande omdöme:
– Vilken hagga.
Och slutligen: Carmen Electra.
– Hon är vidrig och ser ut som ett rövhål. Ett sprängt rövhål. Det finns inte en enda mörkhårig tjej som är snygg. 
Senare i programmet säger Anna Anka:

"Väldigt tråkiga"


– Kvinnor vill vara blonda. För det är mer attraktivt och det ser bättre ut. Mörkhåriga är väldigt tråkiga, det finns ingen exotiskt spänning i dem. De bara flyter ut.
Det hon glömmer nämna är att Anka själv, på bilder som Expressen.se tidigare har publicerat, faktiskt var mörkhårig.
1993 tävlade Anna Anka (då Anna Åberg) i Fröken Skånetävlingen som - brunett. 

DISKUTERA ANNA ANKAS JUL HÄR!

Sök hjälp och gå en kurs i jämställdhet säger jag bara!!!!



Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Anna Anka är bara en flopp!

2009-12-21 @ 06:50:21
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Daniel

Jisses vad ska man säga!!! brukar aldrig kunna va tyst men nu blev jag det!

2009-12-21 @ 07:57:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg, kolla gärna in min.

Kram/A.

2009-12-21 @ 13:01:43
URL: http://alfayadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0