Luciafirande idag!

 

Igen det var ju nyss förra Måndagen med julmingel!!!!! Idag blir det övertid igen...lussefirandet börjar kl 15.30 och allt med sång, avklädning av barn och städning+disk bör vara klart drygt 16.30 och jag slutar egentligen kl 16 Men behöver lite minuter för att få ihop de 20 timmar jag behöver i höst i vår är det 27 timmar suckar....får bara ihop enbart 13 på apt mötena i vår.

Känner inte alls för att jobba idag, men vilken människa gör det egentligen på Måndagar?

Nej en liten hälsling till min älskling innan jag måste göra lite annat!

 

Älskar dig Sture!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Em

Måndagar kan kännas lite så där, men när man väl kommer igång så kan man börja se fram mot nästa helg. ;)

God morgon! Och tusen tack för en värmande komplimang!!

2009-12-14 @ 07:35:30
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0