Kloka ord!

Kloka ord jag hittade i egoinas mammas blogg....känner precis likadant så därför var jag bara tvungen att låna dessa ord och lägga in de här!!!!

Dagens ord

Jag skulle aldrig vilja ha ett problemfritt liv, för utan att uppleva djupa dalgångar skulle jag inte uppskatta topparna som jag gör.

Stämmer så himla väl! Tänker även på en specifik bloggerska när jag läser dessa ord som hela tiden tror att alla är avundsjuka på henne och att fattiga människor är det synd om. Som om enbart pengar vore rikedom?!!!! Att de som har det mindre gott ställt inte har något liv eller iallafall inget bra liv. Jag har hellre ett bra liv med kärlek och lycka än att ha ett liv utan detta men gott om pengar. Ja man kan faktisk ha lycka, kärlek och mycket mera utan att ha en massa pengar.
Att supa runt varje dag och vara inne i förstadiet till alkolismen, göra bort sig, drälla pengar omkring sig, håna människor som har det sämre ställt, förstöra sitt utseende med onödiga och dyra operationer och sola sin hud till cancer är inte lycka för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0