Julafton!

Här kommer en drös bilder från vår Julafton. Tv bilder, snacks till Kalle,Julmaten och Uno spel på kvällen.! Vi hade en jätte trevlig kväll, med en massa mat som var jättegod och räckte precis och som blev över till middagen ikväll. Jag var enormt trött så sent blev det inte och så börjar jag bli lite risig oclkså, så otroligt skönt att det ej var en massa folk så man behövde försöka vara social också.
Med Göran och Sture kan jag bara vara som jag är, grinig, jäspandes trött och gå och lägga mig när jag vill utan att vara oartig värdinna!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Här måste jag förklara vad som är så kul Vi spelar uno och man går till 500 poäng. Man får poäng genom att vinna spelet och lägga ut sitt sista kort. Då får motståndarna räkna ihop sina kort 0-9 är de siffror som står på korten, stoppkort, vändkort, dra upp två kort är 20 poäng och färgkorten där man kan välja mellan fyra färger är 50 poäng.

Vad trod ni att de hade på handen då...jo varsin nolla och så kul tyckte Sture att det var!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

En fortsatt fin Juldag till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0