Jösses hur röstar ni????



Jösses hur röstar ni? Som bekant är väl att de tre som var kvar var mina favoriter redan från början!
Igår var de toppen alla tre men Calle var inte alls sexig i Rod Stewarts låten, därför skulle han självklart hängt löst och också åkt ut. Ända artisten jag kan ge någon form av minus!
Trotts att han gjorde sitt bästa framträdande någonsin igår.
Erik!!!!! Han var en fullfärdig artist....han var Bruce Dickinson (sångaren i Iron Maiden) ja jösses han verkligen var det!!!! Ja det kan jag säga har sett Maiden fem gånger och det är min favorit grupp sen  27 år tillbaka! Han var den som skulle suttit säkert.
Tove gjorde inga som helst fel igår, så summan av kardemumman blir att Calle skulle ha åkt trotts att han är den som utvecklats mest!


Buy Buy tyvärr!!!



Grattis!



Men kör Erik vidare som han gjort så är det han som ska vinna punkt slut!!!!

Bilder från igår ha ha vilken fotograf jag är va!
Westlife på tv och den första bilden föreställer Sture samtidigt som jag klickar nyser jag kul va?

Roll



En skål med kola, ja godis kola, fast med tanke på bilderna så förstår jag om ni tror det är annan kola. Men sådant har jag aldrig använt och kommer inte heller att göra!!!!





Nej han petar ej i näsan men utanför och han gillar att ligga så med fingret?????





Westlife pojkband nummer två efter Backstreetsboys om jag får säga min smak!







Blommorna jag fick av Teddy och Marie står sig fortfarande!



Min julduk närbild på en tomte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0