Hemma!

Nej ännu har blogg se ej bråkat men kommer säkert att göra det ikväll som varje kväll!!!
Kul att du lägger in en kommentar varje gång du läser Em, det är så himla trevligt att få!
Imorse tog det 15 minuter att få upp bildörren...låset hade frusit och oljan låg i bildörren...smart Sture oljan ska man ej ha inlåst i bilen :-))))!!!
Till slut värmde han nyckeln och fick upp låset!
Efter såg det ut så här!!!!




 

Vågade bara knäppa två bilder eftersom han var väldigt irriterad då vi skulle åka en kvart tidigare denna dag...den kvarten försvann pga låsöppningen!!!!

 

Knäppte lite kort genom fönstret på t-banan på väg hem!

 

Precis lämnat stationen Hässelby gård och tåget går mot city!

 

 

Johannelund

 

 

Hässelby slottspark skymtar, mitt emot mitt fönster!

 

 

Runda husen i början av Vällingby

 

 

Nu ska jag vika en massa tvätt och sen se våra bästa år!!!!


Kommentarer
Postat av: michel

gunnar ska ej göra allt med bilen

2009-12-16 @ 16:03:59
Postat av: Anonym

För mig är det självklart att kommentera när jag läser, men det är inte alltid jag hinner läsa..



Underbart med snö! Här i Landskrona är det enbart mörkt och blött..

2009-12-16 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0