Förlovade!!!

 

Måste åter igen lyckönska min son och blivande svärdotter till förlovningen uppe i Eifeltornet den 6 December...ja i Paris!!!!

 

 

 

 

Jag önskar er al lycka i världen!!!!!

 

Nu till något annat....det är Fredag idag och om en timme börjar jag att jobba...Sture kör mig så vi åker om knappt 30 minuter då är jag på jobbet lagom till 6.10 och hinner ta det lugnt en liten stund innan första brnet droppar in!

Usch vad risig i magen jag är...men det är helt mitt fel...pepparkakor innan man ska gå och lägga sig och 6 stycken också inte undra på at magen säger ifrån!!!!
Nej vi höres senare måste göra lite annat innan vi åker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg! :)

Allt bra med dig?¨



(http://steeler.blogg.se/)

2009-12-11 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0