Vad gjorde vi igår?

Igår var jag jätte dålig i mitt bloggande. men vi stack iväg kl 10.30 och handlade. Första stoppet blev netonet och en fritös inhandlades+värmeljus,kortlekar och postisar!

 

 

Enbart 399 kronor kostade fritösen. Sen bar det iväg till mediamark...sickar netonet var nästan tomt+vägarna var toma från bilar. men kan tala om att alla bilar var mediamarks parkering och folket där inne var hysteriska, stod ivägen, knuffades osv osv.  Kikade på digitalkamera väska, mobil oc trådlös telefon, men orkade ej angagera mig pga allt folk så det vart enbar detta:

 

 

 

Japp en dvd med en julbrasa i. Kan man ju ha jämt man tänder väll enbart brasor på julen eller hur?

Sen bar det iväg tiill city gross, parkeringen var väldigt tom pch även inne i affären var det tomt, vi storhandlade för denna månad och det gick enbart på 1200 kr, trevligt brukar gå på drygt 2000, men hade väldigt mycket hemma redan. Blev iallafall lökringar, bläckfiskringar, chickenbits att fritera, potatis att göra pommes av i fritösen Sen har jag även köpt bananer och vaniljglas ska göra friterade bananer med glass och den där goda söta såsen...ljus sirap som man även kan värma.

Hade ju bara ljus brödsirap och då blir det ju väldigt fel faktiskt! Så Sture inhandla ljus sirap på sabis idag, vi ska ha detta till efterätt.


Kommentarer
Postat av: Em

Jag hatar köer och mycket folk, men älskar maten du skriver om.. :D

2009-12-26 @ 10:28:27
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0