Glömskare än glömsk!

Gick och handlade till mamma imorse och passade då på att köpa äggen till skink griljeringen. Lämnade mammas handling och gick hem...ja precis äggen är kvar hos mor min!
Men ska ut igen kl 13 för att handla på apoteket och möta upp en kompis, sen hem till mamma igen med pengar och julklappen som en av mina döttrar bett mig ha hemma hos mig.
Men skulle velat gjort skinkan nu...tänkte då diskar jag istället...ops inget varmvatten. Ringde familjebostäder och hela Blackeberg är utan varm vatten fortum beräkas vara klara kl 13.
Har ju disk att ta hand om sen skulle jag duscha och tvätta lite golv...fasiken allt går fel idag och inte har jag sovit inatt heller!
Bläääääääääää!
Kan inte somna nu får försöka på eftermiddgen att lägga mig en stund för vila för ikväll är det ju uppesittar bingo som gäller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0