Blogg skit!!!!



Idag öppnar jag men vill inte få fler och fler prickar i ansiktet och det började när barnen började ha medel i håret som luktar väldigt starkt. Tillsagt om detta lfera gånger pga allergi som jag har mot dofter och barn med astma på arbetet.
Men dessa föräldrar verkar inte förstå ett ändaste dugg...suckar!!!!
Får fortsätta med salvan och tabletterna...lite har det blekant iallafall!!!!

Jag är ledsen att jag ej skrev igår...men tänker inte sitta och vänta på denna sega sida. Kan ni fixa detta någongång så man även kan blogga kvällstid? Snurrar, snurrar och snurrar och sen kommer sidan sakta upp, att ladda upp bilder är ingen ide ens tar alldeles för långt tid!!!!!


Usch vill bara dra täcket över huvudet och somna om, men det är bara att bita ihop och se glad ut!!!
Nej vi hörs senare slutar kl 14 idag!!!!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag har turen att inte ha någon allergi, men förstår att det måste vara jättejobbigt. Tidigare brukare jag duscha på gymmet och blev så irriterad på de kvinnor som sprayar håret och sprutar på sig parfym där alla andra också är. Det är inte alla som säger ifrån och dessutom kan det komma in en allergiker när som.



Hoppas du får en underbar dag och att blogg.se inte bråkar med dig idag! ;)

2009-12-16 @ 06:12:36
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0