Fia med knuff!

Men oj...skrev aldrig mer igår...men det hände så mycket annat istället! Vi gick ned på gården och pratade med grannarnaen stund.
Sen gck vi upp och spelade fia
...bilder från kvällen.
Min mysiga ljuskrona!



Fiat är gammalt så pjäser saknas så Sture fick köra med tre gröna och en gul...jag är röd och Göran blå!



Titta bara en kvar som är på väg in i boet!



jag vann!!!!



Titta Göran leker Humle och dumle!





Mmmmm öl är gott!



Gottegrisar!









Men jösses kan du vara naturlig någon gång?



Göran är inte bättre han!



Och detta gör man när jag vunnit!



Det diskuteras musik och synas skivor!







Men nu är jag väll normal iallafall?
Hm...vettte tusan om det stämmer!!!???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0