Onsdag!

Vad jag är nöjd med och inte nöjd med är mitt val och ingen annans.
Jag har en offentlig blogg det stämmer.
Men jag tycker man kan slänga in en kommentar när man läst, för det är alltid intressant att veta vem som läser och även besöka läsarnas bloggar.
Man kan skriva enbart första gången att jag läser din blogg och jag tycker detta om den och jag är den och den osv.
Alltid trevligt att veta vem som besöker än och kanske vad de tycker om bloggen.
Lite svar på kommentarer här över.
Har ont i fötterna och får faktiskt skjuts idag, börjar 6.30 och hade fått gå 5.30 för att hinna, min snälla far ställer upp, han brukar åka 6.30 hemifrån men hämtar mig nu 6.15 och då är jag på jobbet ca 6.25.
Borde kanske diska istället för att sitta här, men är så himla trött kunde inte sova igår så jag tittade på dvd fram till kl 23.00.
Disken som borde tas:



Filmerna som jag kikade på:



Det jag syndade på men det var inte så många, Sture åt mest:



Skönt att man slutar kl 14.30 idag iallafall, ska hem och slöa sen.
Lite duktig har jag varit idag, för jag har plockad undan alla gamla tidningar, städat undan lite annat plock...dock ej disken.
Har även hämtat lite sallad och ett par räddisor som jag ska ha på mitt hårda bröd till frukost, två små knäcke, yougert med frukt...dock utan herbalife då ej pulvret för yougerten kommit än.
men jag blir mätt iallafall.
Nepp nu ska jag klä mig och borsta tändrna så hörs vi kanske i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0