Natten!

Urjobbig natt, kunde inte sova alls. Vaknade ca kl 01.30 och somnade om närmare 07.30 och vaknade knappt en timme senare av barnskrik och skratt.
Jag älskar barn, arbetar tom på en förskola men jag hade verkligen behövt sova. Det blir bara värre för varje år då hösten närmar sig men i år är nog värre än vanligt.
Ligger vaken tänker på mörka kalla nätter och snö, regn och rusk.
Men jobbet har inget med saken att göra då jag trivs bra, men ändå känns det så tungt just nu.
Inatt ägnade jag mig åt detta i flera timmar:











Ja de flesta har nog sett denna undebara serie som iallafalla jag kan se om flera gånger. Snälla ge kommentarer på vad ni tycker eller om ni sett den eller ej sett den!

Under mina Tintin bilar hela samlingen är på 70 stycken vet ej hur många jag har idag, men det är bara att räkna på.











Jag får det till 40, men två stycken är två satser bilen och husvagnen och bärgningsbilen och bilen så det blir 42 stycken så några till kommer att komma till i min samling.
                                                

                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0