Morr!

Fortfarande finns de folk som läser min blogg utan att ge sig till känna.
Jag har ju bett er om detta eller hur?
Igår var ni sex stycken i förrgår 9 stycken och inga komentarer....skriv bara läst som kommentar det räcker.
Så jag ber er åter igen att skriva en kommentar.
Inte så jobbigt va?
Det orkar ni väll iallafall?
Igår var vi åter igen uppe sent och nu med en kompis som mår lite dåligt just nu, men han blommade upp efter en stund hos oss.
Vill inte gå in mera på detaljer för det är så privat.
Idag blir det nog inga bilder vi får se om jag klickar något med kameran, beror på hur Sture mår....för jag vill göra en sak men vet ej om han orkar.
Skriver mer om det blir av.


Kommentarer
Postat av: Boel

Jag har läst, och har lsät innan också, så jag är nog en av syndarna..

2009-08-02 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0