Morgonstund.........

Usch vad jag tjatar, men denna morgon är jag så himla trött, trotts att jag somnade innan 22 igår.
men uppe tidigt pga att jag öppnar idag kl 07.00.
Skulle egentligen duschat men kom upp för sent så det blev en stor avvaskning i handfatet istället, håret tar för lång tid på sig att bli tillräckligt torrt för borstning och duschning och torkning på 25 minuter grejar inte ens jag!
Måste gå iväg om 10 minuter för tåget går 06.09 och då är jag på jobbet 06.28....men jag börjar ju inte förräns sju tänker ni nu.
Jo jag kan ta nästa tåg och vara på jobbet 06.45 istället men jag vill ta det lite lugnt innan barnen droppar in, ta en kopp te och så.
Nej nu måste jag faktiskt sätta lite fart.
Så vi hörs efter 15 idag för ska storhandla efter jobbet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0