Morgonstund har guld i mun?

Hm, det undrar jag? Grått 8+ och jag börjar 6.30 är det att ha guld i mun denna stund?
Håller inte alls med. Är dö trött och det ända som är bra är väll att jag slutar 14.30 idag.
Personalen lägger sig som flugor på jobbet igår var det två till som ringde sig sjuka (4 stycken på två dagar).
Och på samma avdelningar också, så mu är det två avdelningar som enbart har 1 personal, tur är att det är få barn pga sjukdomar, barn som ej börjat ännu.
barnen har lagt sig som flugor också, väldigt många sjuka i feber, halsont och snuva...ät det svin influensan månne?
Kvällsmötet för mig slutade 18.15 för då ansåg iallafall jag att det ej fanns mer för mig att göra.
Börja på något stort nytt projekt var ingen ide för alla var trötta, så läroplanen får man ta sen och skriva ut och plasta in.
Visa saker i den menar jag inte hela.
Dessa bilder tog jag innan jag logade in här:





Samma vinkel som alltid från balkongen, det är ju nästan mörkt ute tom.
men klockan var ju bara 5.20, men ändå det är väll fortfarande sommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0