Måndag morgon!!!

Suck då var det dags igen, dags för en ny vecka,,,,suckar!
I Fredags köpte vi den berömda havarti osten....som grannarna flitigt bjudit på i sommar.
Den luktar för jävligt...stinker rent utsagt, men är himelskt god.
Hur jag än packade in den så stank det i kylskåpet dagen där på. Två plastpåsar, alliminium folie tre varv, en big pack och en påse runt det.
Men men vi fick ta fram kylväskan som man kan sätta ström i och lägga osten i:



Men jag rekomenderar osten, ta ett smakprov vid ostdisken, ni kommer att älska den.
Innan jag somande igår slö tittade jag lite på denna film, andra gången jag ser den.
men den första är klart bättre.



Nej ska väl ta och börja göra mig i ordning!
Sluter 15.45 idag så innan dess är det ingen ide att ni kikar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0