Kvinnas bästa vän?

Diamanter är kvinnans bästa vän finns det ju ett gamalt uttryck som heter. Inte min bästa vän iallafall, jag gillar inte prål och dit hör diamanter.
Idag var min bästa vän detta:



Jo precis vaknade upp med migrän som jag oftast gör vid min vecka...ur jobbigt, men det har nu iallafall släppt!
Blev lite nostalgisk efter migränen (är väll tabletterna som gör det) släppt och började tänka på vad jag mer vill ha...bättre än diamanter, jo en rosa cadillac en sådan här under:





Jo det stämmer bra att det är Elvis rosa cadillac.
Men de pengarna får man aldrig så jag får nöja mig med den jag har:



Det är väll närmast man kommer :-))))

Under ser ni även mina storslagna båtdrömmar:





Stämmer bra en Petterson, så går vi till lite modernare:



En form av yachts, finns en uppsjö av dessa men tog en av dom. Drömmar så att säga, jag skulle även vilja ha en liten stuga i Stockholms skärgård med strandtomt, den ska vara liten och röd med vita knutar, något sånt här:



Ser mysigt ut va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0