Kunde inte somna om!

Så typiskt är ju ledig idag och vaknar kl sex....suckar. Gick ned nyss och bokade om tvättstugan till kl sju istället för tio.
Är ju Sture som brukar ta det och jag gör annat här hemma, men han blev dålig igår kväll.
Magvärken blev värre och han fick huvudvärk.
Med de medicinska kunskaper jag har så är jag ganska säker på att det är kraftig magkattarr eller magsår och det fanns losec hemma som han tog.
han la sig och kände sig snart lite bättre.



Men fotar du när jag är dålig? Ja han sa faktiskt så.



Ja han har godkänt att bilderna läggs i min blogg ifall någon undrar!!!
Korten under är tagna från samma vinkel från balkongen som igår, men idag är det ljusare och solen börjar titta fram!





Detta är min roliga tvätt, två fullproppade ikea kassar.



Efter att Sture kände sig lite bättre så började vi titta på denna film som vi sett förr, men den är bra.
men vi sov inom en timme bägge två.


Varför ett kassettband där? Svar mitt namn och telenummer står under!
och vad är nu detta?
Gamla reklam tavlor som jag köpt i Fredriksdals parken i Helsingborg förra sommaren.
Jag har fem stycken på väggen och hittade några mindre på Buttricks på Drottninggatan här i Stockholm.
Men nu till min fråga?
Läsare var finns dessa reklam tavlor....alltså vet ni fler ställen och då här i Stockholm eller kanske finns de på nätet att beställa?
De har sin charm tycker jag!
Ni kan vara anonyma i er kommentar bar ni ger mig tips!



Nej tvätt stugan väntar, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0