Kräfter och gården!

Jätte mumsiga kräfter var det...fast de enbart fick 1 + i aftonbladet....löjligt de har ingen smak.
Torra och dyiga????? Jätte saftiga var det och hade en jätte fin dillsmak.


Dessa var det och de var jätte goda!


Gjorde lite mysigt med duk och levande ljus.







Mumsigt värre tyckte Sture!





Efter den goda maten gick vi ned på gården och snart kom några grannar ut för att äta middag.
Var tvungen att ta en bild på Jörgens calzone!
Ser ni felet? Svar: Brödet! Han tar bort nästan allt bröd...varför då köpa just calzone? Han gör likadant på en pizza, alla kanter bort och det äts nästan bara innehållet som ost och skinka??? Ja han är lustig.



Lite bilder på min älskling!



  

Jörgen och bredvid Eva och Björn.



Jörgen, frun Mia och sonen Leo.





Senare kom Mias vän Anneli med hunden Movitz.



Vackra blommor på vård går. Hortenzia! Vet ej om jag stavat det rätt, men de heter iallafall det.




Vi hade en trevlig kväll och när vi kom upp så slog jag Sture i TP.
Händer inte ofta men när det händer är jag väldigt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0