Köttkorv mums!

var så trött igår att jag inte ens rörde datorn när jag kom hem eller innan jag la mig igår kväll.
När jag vaknade för en stund sen ville jag bara somna om igen.
Blir ju sent ikväll, slutar 16.30 men kvällsmötet börjar  också då och hur länge det blir vet vi inte.
Det är vår avdelning bara och vi ska flytta skrivbord, koppla in nya datorn (laptopen)..
Lägga in mappar på alla barn i datorn, märka barnens platser, lägga upp teman för veckorna och en hel den annat.
Till sju blir det helt säkert iallafalla.

Igår åt jag gott till middag, färsk potatis och köttkorv...godare med mos men tar man en klick smör till så blir det väldigt gott.







Ja jag gillar svart och vitt på porslin, glas och bestick, ska köpa nya tabletter som är svarta, att de är blå nu är för att bordets ben och stolarnas ben och rygg är blåa+ att vi målade luckorna i köket i samma färg.
Och då passade de blå tablerna så bra till.
Kika istället under så förstår ni hur jag menar:




Tom diskstället är blått.









Gardinen, handuksskyddet och det lilla tygbrödfatet har alla samma blåa mänster som nu kanske ser.
Värmeljushållarna är också blå, men har visst fått i sig igelkottarna jag fick i julklapp av mina barn när de var små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0