Klockan sönder!

Morr mitt armband till klockan gick sönder precis...blir så arg. Innan semestern hade jag mobilen på jobbet som klocka i en kofta som hängde på en spik på fasaden till förskolan.
Ingen bra ide då man inte hade den på sig hela tiden. Tog nu fram klockan igår när jag började arbeta igen, men så idag...suckar!!!!
nej jag har inga fickor på t-shirtsen eller tightsen!



Får man kånka med sig koftan också och jag som börjat gå till jobbet....ja det är nästen 6 km att gå och tar en timme, men men det är bara att bita ihop!



Fick presenter av en mamma igår, vissa föräldrar brukar ge det innan vi går på semester.
Men barnen var sjuka våra sista dagar så vi fick presenten nu.
Gulligt va?




After eight och en jätte fin ljusstake. Nej nu måste jag göra mig klar börjar åtta så jag måste gå snart!



Kommentarer
Postat av: Johaaaanaaa <3

Hej, nice blogg:D la till dig på bloglovin, lägg gärna till mig också, =) kram

2009-08-11 @ 07:42:38
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Liten tjockis

Läser och kommenterar i regel aldrig bloggar jag läser och tycker inte man ska tjata om det om man har en offentlig blog. Men ändå, jag läser och det får man vara nöjd med. Huvudsaken är väl att man når ut till folk, det måste ju vara det som är meningen med att skriva offentligt, eller?

2009-08-11 @ 12:55:24
URL: http://n/a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0