Kräftskiva ikväll!

Blev inga bilder från den goda middagen, glömde totalt av det. Men det var iallafall ugnstekt fläskottlett med krossade tomater och paprika och pasta rör penne heter det nog. Sen äppelsmulpaj med vaniljsås.
Det har ni ju bilder på från förr längre ned i bloggen.
Sen vill jag bara påpeka en liten sak att ska man gnälla på vad jag skriver och vad jag tycker så våga stå för vem du är gör det inte anonymt för dessa kommentarer kommer fortsättningsvis att raderas.
Iallafall denne person antas komma från
Västerås, Sverige Flagga.
Anslutningen antas tillhöra operatören TeliaSonera och är en ADSL-anslutning.
Men tack för kommentaren iallafall.
Idag är det tvättstugan som gäller och ikväll är det kräftskiva på gång.
Men från ikväll kommer det att komma bilder iallafall.
Är lite trött idag vart inte så sent men hade jätte svårt att somna och inte blev jag piggare att se diskbänken så här, vi brukar vara duktigare med att diska.
Men vi var väll för trötta när vi kom hem:



Sture har precis varit nere i tvättstugan och sitter åter igen på balkongen med kaffe och speltidningen, dags för hästarna igen!
Vad jag har gjort....plockad undan all torr disk och tvätt, plockade i ordning tvätten innan han gick ned och nu sitter jag som sagt här.



Min vän i nöden...men glad är jag för har knappt skådat getingarna ännu, en såg jag igår då en del grannar hade ätit färdigt på gården och ingen är gladare än jag.
Så min vän i nöden ser ni under:



Oj vissa kanske tycker jag är djurplågare, mördare osv.
Men jag är allergisk mot dessa ting som enligt mig gör mer skada än nytta.

Hörs kanske under dagen annars blir det i morgon bitti med bilder från skivan.

Glömde dessa vackra ord som jag hittade på en blogg av kenza stod på hennes armband:

where there is love, there is life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0