Hemkommen!

Nu är dagen slut eller iallafall arbetsdagen.
Pga tystnadsplikten kan jag enbart säga att min invänjning gick jätte bra, supergulliga föräldrar och killen var så rar och pigg så.
Är lite trött då jag gick upp rätt tidigt men det vet ni ju redan som läste min blogg imorse.


Citat ur Läroplanen (Lpfö 98)
”Förskolans uppdrag: Förskolan skall lägga grunden för ett livslångt lärande. Verksamheten skall vara rolig, trygg och lärorik för alla barn som deltar”.

Några viktiga ord ur läroplanen.
Det finns många men dessa tycker jag verkligen visar vad en  förskola är.

Läroplan för förskola, Lpfö 98, tycker jag alla föräldrar borde läsa...köp läroplanen på fickan liten nätt och behändig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0