Förtydligar!

Tack för kommentaren men tyvärr har jag ej tagit höstbilderna själv.
Utan jag hittade dessa fina bilder när jag googlade!
Du som gav kommentaren har samma ip nummer som personen som kommenterade ordet negerbollar och bad mig om en vettig förklaring....vilket jag givet.
Är du samma person eller? För samma data har ni kommenterat ifrån....bara nyfiken!
Dessa bilder har jag tagit själv och tycker de är jättefina!
Ni som läst tidigare bloggar har sett dessa bilder redan!






















Kommentarer
Postat av: Börje Östhammar

Det var inte jag som kommenterade förut, ip-nr byts emellanåt, eller så är det någon i min familj som kommenterade.



Får man använda bilder man googlat fram? Gällerinte upphovsrättslagen eller vad det heter? Jag är så kass på det där, därför undrar jag.

2009-08-23 @ 15:32:23
Postat av: Svar på kommentaren

Klart man får lägga ut bilder man hittat på nätet de ligger ju ute offentligt. Står inget om att det är förbjudet att kopiera och lägga ut en vacker bild...inte ens ägaren till bilderna stod.

Det gör ju alla bloggare, visar bilder från artiklar eller dylikt.

2009-08-23 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0